Lütfen bekleyin..

Adalet Bakanlığı'ndan MHP Kurultayına açık müdahale !

13 Mayıs 2016, 20:05

Gemerek ve Tosya yerel mahkemelerinin vermiş olduğu yürütmeyi durdurma kararlarının iptal edilmesinden sonra MHP'nin pazar günü kongreye gideceği kesinleşti. Gelişme üzerine Adalet Bakanlığı konuya müdahale ederek, skandal bir talimat gönderdi.

Facebook'ta Paylaş Twitter'da Paylaş

MHP'de kurultay isteyen genel başkan adayları ve delegelerin itirazı üzedrine, Ankara 2.İcra Hakimliği, Gemerek yerel mahkemesinin verdiğini yürütmeyi durdurma kararını kaldırdı.

Ankara 2.İcra Hakimliği'nin kararı üzerine olaya Adalet Bakanlığı müdahil oldu. Bakan adına yazılan ve uyap sisteminden ulaşılabilen metinde skandal ifadeler var. Bakanlık, Gemerek kararının kaldırılmasını istemeyerek, kurultayın yapılmasına engel olmak istiyor. Bu gelişme üzerine İcra Müdürü'nün yazacağı "kurultayın önünde herhangi bir engel yoktur" şeklindeki karar yazılamıyor.

SÜREÇ NASIL İŞLEMİŞTİ? VİDEO

 

İşte o skandal metin:

http://www.haberfedai.com/upload/dosya/55620.jpg

kaynak: YeniÇağ

SON GELİŞME İÇİN RESME TIKLAYINIZ:

http://www.haberfedai.com/upload/dosya/55626.jpg

  • Bu haberi paylaşın:
UYARI: Konuyla ilgisi bulunmayan, hakaret içeren cümleler veya imalar, inançlara saldırı, şiddete teşvik ve tamamı büyük harfle yazılan yorumlar onaylanmamaktadır.
kral
205 gün önce
arkadaşlar dün söylediklerimi bu günde aynen söylüyorum: tabi o zamanlar bana kızıyorlardı
bahçeli fransız hayranı ve ülkücülükle uzaktan yakından alakası olmayan bir şahsiyettir.
Ülkücüleri pasivize etmiş, MHP yi chp lileştirmiştir.
MHP nin değerli isimlerini harcatmıştır.
kendisi aydın doğan ve avanesinin yakın adamıdır.
oktay vuralın amca oğlu volkan vural aydın doğanın başdanışmanı ve " şu ermeni soykırımını artık tanıyın" demiştir.
şefkat çetinin pkklılarla gizli ilişkisi olduğu söyleniyor.
zuhal cafoğlunun mhp ve ülkücülükle zerre alakası yoktur ve bir telefonla genl. başk. yard. olmuştur.
yerköylü Erdoğan
205 gün önce
bizler ülkcüler genel merkezde hain besliyormuşusz daha dün tük milliyetciliğini ayaklar altına alanlarla kolkola gidiyorlar yazıklar olsun size yüzünüze tüküreceğim. edepsizler hangi kanal sizleri çıkartıyordu şimdi satılmış medyadasınız her gün..o ordulu bi yaratık var onunlada hesabımız elbette olacak.!!!
yerköylü Erdoğan
205 gün önce
bu hainlerden hesap sorulmazsa iki elim yakanızda olacak
Halit
205 gün önce
Kendi kiclarina bakmazlar baskalarinin partisinin mudahil oluyorlar siz kendi isinize bakin
Ayhan
205 gün önce
Arkadaslar Türkiye de Hukuk adalet hak hukuk bir sey kalmamistir.Nasil c.baskani AYM kararini tanimadigi gibi mahkemeler de birbirlerini kararlarini tanimiyor.Cok büyük oyun oynaniyor.Bunun bedelini yine ülkücülere yikmak üzereler.Tipki 1980 öncesi gibi verdigimiz 5000 kurban yetmemis gibi.
Varroa
205 gün önce
Ulan bahceli. Sana verilen oylar haram zikkim olsun. Kimin adamisin lan sen.
Murat
205 gün önce
Bu nasıl adalet anlamış Değilim, 15 Dak. Sonra yapılamaz deniyor Ya böyle adalet olmaz
Füsun
205 gün önce
Saray talimat veriyor Bakan müdahale ediyor Rezalet böyle şey olamaz Bahçeli Kesinlikle AKP'nin adamı
Ali
205 gün önce
İmzaya bakın Bakan adına genel müdür Müdahil oluyor! Ulan bu tam bir skandal yazıklar olsun be
Yılmaz
205 gün önce
Yazıklar olsun Kimlerin altına yatmışlar Haram zıkım olsun
SİYASET Kategorisindeki Diğer Haberler
MHP Kayseri Milletvekili Halaçoğlu, sosyal medya hesabından bir video payla..
Gıda Tarım ve Hayvancılık Bakanı Çelik, HDP'li milletvekillerinin '..
12 Eylül'den önce Alparslan Türkeş'le birlikte çalışmış isimler Dev..
MHP Kayseri Milletvekili Halaçoğlu, Bahçeli'nin Başkanlık sistemi konus..
Milliyetçi Hareket Partisi Genel Başkanı Devlet Bahçeli, Adana Aladağ’da bi..
MHP Isparta Milletvekili Nuri Okutan, Türkiye’nin ihtiyacı Başkanlık ya da ..
bmV0aGFiZXJ5YXppbGltaS5jb20=